GT Legends: część 1 + dźwięki

Awatar użytkownika
Sartalas
Posty: 120
Rejestracja: 29 sty 2016, 20:52

GT Legends: część 1 + dźwięki

Postautor: Sartalas » 08 sie 2016, 17:48

Obrazek

Po tym, gdy Lorenzo z Marcinho uświadomili mi, że jestem totalnym idiotą i nie pomyślałem, że CE 1.0 posiada takie coś jak import autek, przyszła pora na wydanie pierwszej części serii klasycznych samochodów sportowych i prototypów z wyścigów 24h. Auta pochodzą głównie z lat 65'-75' jednak w paczce znajdują się też starsze auta, takie jak Mercedes 300 SL, czy Volkswagen Beetle. Pierwsza część zawiera 46, z 92 pojazdów, mam ich zrobionych kilka więcej, ale na razie tylko te 46 jest gotowych na pokazanie światu. ;) Dzięki namowie Lorenzo auta posiadają dźwięki silników ze zmianą biegów, jedynie Howmet TX nie zmienia biegów, ze względu na to, że posiada silnik odrzutowy. ;) Daję screena tylko z kilkoma przykładowymi autami, bo robienie 8 screenów na tylko tą część mija się z celem, sami będzie mogli przejrzej te pojazdy w grze. ;)

Sartalas GT Legends.zip
(29.34 KiB) Pobrany 193 razy

GT Legends cz-1.PNG


Niestety, ale limit mi na to nie pozwala i nie mogę wrzucić paczki razem z dźwiękami, więc możecie ją pobrać klikając . ;)

Dla tej serii stworzyłem również podział na klasy, nazwy są wymyślone, ale podział nie jest przypadkowy i bezcelowy. Pojazdy zostały podzielone na 5 klas, na podstawie współczynnika mocy do masy. Wykorzystałem też to do tego, aby stworzyć dla Was coś na wzór mistrzostw każdych klas i przydzieliłem dla nich trasy, z którymi powinny sobie najlepiej poradzić, oto cała tabela ze specyfikacją aut i mistrzostwami klas.

Info:
Obrazek

Obrazek

możecie zobaczyć tabelkę w innym porządku. ;)



Nie bójcie się też o to, że będziecie musieli sami szukać tych tras, możecie je pobrać . ;) Jeśli jednak chcecie pobrać cały komplet, czyli: paczkę z autami, dźwięki, przewidzianą czcionkę, trasy i ustawienia specjalnie pod te autka kliknijcie .

Liczę na liczne komentarze i życzę miłej jazdy. ;)

Uwagi:
-Mustang został stworzony w oparciu o ten z paczki Lorenzo, za co nie wiem czy przepraszać, czy dziękować. :D

Awatar użytkownika
Marcinho
Mistrz serii MPST
Mistrz serii MPST
Posty: 481
Rejestracja: 28 sty 2016, 22:48

Re: GT Legends: część 1 + dźwięki

Postautor: Marcinho » 11 sie 2016, 18:50

Wypowiem się jak wrócę do domu. Ze screenów fajne.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lorenzo
Posty: 406
Rejestracja: 29 sty 2016, 0:25

Re: GT Legends: część 1 + dźwięki

Postautor: Lorenzo » 12 sie 2016, 12:21

W Mustangu polygon, który robi "słupek D" masz źle obrócony (do środka).

Awatar użytkownika
Sartalas
Posty: 120
Rejestracja: 29 sty 2016, 20:52

Re: GT Legends: część 1 + dźwięki

Postautor: Sartalas » 12 sie 2016, 21:16

@Lorenzo faktycznie z tym Mustangiem, poprawiony będzie przy wydaniu kolejnej paczki, dzięki za spostrzeżenie. ;)
@Marcin Czekam z niecierpliwością. :)

Dzięki za komentarze, czekam na kolejne. ;]

Awatar użytkownika
Marcinho
Mistrz serii MPST
Mistrz serii MPST
Posty: 481
Rejestracja: 28 sty 2016, 22:48

Re: GT Legends: część 1 + dźwięki

Postautor: Marcinho » 12 sie 2016, 21:37

Fajnie się nimi jeździ. Nie trzymają się drogi jak na Jowiszu, szczególnie po kilku okrążeniach.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lorenzo
Posty: 406
Rejestracja: 29 sty 2016, 0:25

Re: GT Legends: część 1 + dźwięki

Postautor: Lorenzo » 01 lut 2017, 0:07

Będą jakieś, że tak powiem, apdejty?

Awatar użytkownika
Sartalas
Posty: 120
Rejestracja: 29 sty 2016, 20:52

Re: GT Legends: część 1 + dźwięki

Postautor: Sartalas » 01 lut 2017, 13:40

Przewidziane updaty są na pewno, kilka aut jest zrobionych, ale wolę wydać ich nieco więcej (15-20). ;)


Wróć do „Samochody”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika