Mugello Circuit

Awatar użytkownika
Sartalas
Posty: 120
Rejestracja: 29 sty 2016, 20:52

Mugello Circuit

Postautor: Sartalas » 27 cze 2016, 14:47

Mugello Circuit

Kolejny re-make, tym razem padło na Mugello. Tor został odchudzony pod względem szerokości samego toru, jak i ogólnego wyglądu layoutu, co nie przeszkodziło w wydłużeniu go w porównaniu do poprzedniej wersji Tor nabrał więcej klimatu typowo Moto GP, jednak motorków nadal brakuje... :< Nie obiecuję, ale może w przyszłości się tym zajmę. ;) Mam nadzieję że Wam się spodoba, i że kolejny raz udowodniłem, że jednak trochę się poprawiłem w tworzeniu torów. ;)

Paczka posiada dwie wersje:
GP - pełna pętla
S - sprinterska, czy też krótka (wjeżdżamy na prostą startową po zakręcie nr 6 Casanova)

Mugello.zip
(171.7 KiB) Pobrany 267 razy

shot0001.PNG
Wersja GP

shot0003.PNG
Wersja S

Awatar użytkownika
Marcinho
Mistrz serii MPST
Mistrz serii MPST
Posty: 481
Rejestracja: 28 sty 2016, 22:48

Re: Mugello Circuit

Postautor: Marcinho » 27 cze 2016, 15:02

Nie gadaj, że zrobiłeś krótką nitkę :D
Jupi!!
Jak będę na kompie, to będę bocił i powiem więcej.

PS: Fury z lat 70?
Obrazek

Awatar użytkownika
Sartalas
Posty: 120
Rejestracja: 29 sty 2016, 20:52

Re: Mugello Circuit

Postautor: Sartalas » 27 cze 2016, 15:33

Tak, fury z lat 70. Myślę że w najbliższym czasie powinienem je skończyć, na pewno do końca wakacji je skończę, ale chyba szybciej uda mi się je ukończyć, wraz z dźwiękami. ;)

Awatar użytkownika
Lorenzo
Posty: 406
Rejestracja: 29 sty 2016, 0:25

Re: Mugello Circuit

Postautor: Lorenzo » 27 cze 2016, 17:34

Tor sam w sobie świetny, ale AI line to chyba po pijaku robiłeś. Testuję różne auta i boty ani jednego czystego okrążenia przejechać nie potrafią, tną sunki, wypadają za trasę albo uderzają w ścianę. Do poprawki koniecznie.

Awatar użytkownika
Marcinho
Mistrz serii MPST
Mistrz serii MPST
Posty: 481
Rejestracja: 28 sty 2016, 22:48

Re: Mugello Circuit

Postautor: Marcinho » 27 cze 2016, 17:46

Pojechałem i wnioski są takie:
- zgadzam się z Lorenzo, szczególnie 2 i 3 zakręt na małej pętli
- wygląda super
- rzeczywiście jest wąsko, szczególnie na dużej pętli z botami (ani razu nie udało mi się przetrwać pierwszego okrążenia)
- fajnie się jeździ samochodem GRTCC

Popraw AI to może jego szerokość nie będzie tak przeszkadzała i od razu umieszczę go w kalendarzu moich mistrzostw.
Obrazek

Awatar użytkownika
Sartalas
Posty: 120
Rejestracja: 29 sty 2016, 20:52

Re: Mugello Circuit

Postautor: Sartalas » 27 cze 2016, 18:10

Legendami wychodzi idealnie, bardzo ciężko jest wygrać z botami, a tylko nimi testowałem boty.. ;<

Awatar użytkownika
Marcinho
Mistrz serii MPST
Mistrz serii MPST
Posty: 481
Rejestracja: 28 sty 2016, 22:48

Re: Mugello Circuit

Postautor: Marcinho » 27 cze 2016, 18:51

Moje auta ligowe są szersze.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lorenzo
Posty: 406
Rejestracja: 29 sty 2016, 0:25

Re: Mugello Circuit

Postautor: Lorenzo » 27 cze 2016, 19:35

Na ile masz AI Value ustawione w legendach?

Awatar użytkownika
Sartalas
Posty: 120
Rejestracja: 29 sty 2016, 20:52

Re: Mugello Circuit

Postautor: Sartalas » 27 cze 2016, 21:04

AI Value = 5

Edit.
Fakt jest problem z tymi superszybkimi autkami typu F1, czy Indycar i superwolnymi takimi jak ciężarówki czy coś w tym stylu. GP2, Porsche SC czy inne tego typu autka sprawują się idealnie, i w sumie nie wiem co teraz zrobić. :X Tak na prawdę problem jest z wyjazdem z 1 łuku i zaraz po prawym nawrocie za trybuną na prostej startowej.


Wróć do „Tory”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika