Strona 1 z 4
WIP (Work In Progress) - Tory
: 31 sty 2016, 15:42
autor: AeroWiewiur
Tutaj można pokazać obecnie tworzone projekty, czy wrzucać pomysły na nowe tory
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 17 lut 2016, 19:13
autor: Sartalas
Willow Springs
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 17 lut 2016, 19:31
autor: Marcinho
Tak sobie teraz myślę, że to będzie fajny tor dla moich wyścigówek GTC i GGT. One mają taką fizykę, że na zakrętach czuć, że ten samochód coś waży, a na takich długich łukach to w ogóle.
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 06 mar 2016, 18:40
autor: Sartalas
Ostatnie uwagi.

Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 06 mar 2016, 18:51
autor: Marcinho
Fantastycznie.
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 06 mar 2016, 21:46
autor: Mszostus
Uwag brak. Chociaż nie lubię pustynnych torów ten mi się podoba.
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 07 mar 2016, 20:47
autor: Sartalas
A czy nie uważacie, że brakuje czegoś w środku i pomiędzy główną pętlą, a tymi mniejszymi torami?
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 07 mar 2016, 21:08
autor: Marcinho
Zdecydowanie za mało piasku xD
Nie no. Na pustyni nic wielkiego nie wymyślisz. Może banery reklamowe czy coś w ten deseń.
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 07 mar 2016, 21:46
autor: Lorenzo
Jest dobrze, tyko kąt kamery/zum do poprawy żeby pasek nieba nie wystawał ale to pewnie wiesz.
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 08 mar 2016, 14:22
autor: Sartalas
Właśnie ciężko jest usunąć to niebo do końca, ze względu na to, że View Angle mam ustawione na około 55 i nie chce go zmieniać na więcej niż 56, ze względu na to że tor tak się lepiej prezentuje. Z zoomem za to też nie mogę przesadzić, bo wtedy ucina tor, ze względu na to, że u góry mapy tor ma najwyższy Hmap, a więc na odwrót do idealnych proporcji. Można pomyśleć: to weź obróć PoV o 180 stopni. Tylko że wtedy tor nie wygląda najlepiej, a wszelkie narysowane obiekty musiałbym robić na nowo.
Udało mi się jednak zredukować widoczność tego nieba na dole w taki sposób, że u mnie jest go może z 3px.

Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 26 mar 2016, 21:18
autor: Marcinho
Jakiś pomysł na prawą górę??
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 27 mar 2016, 16:49
autor: Sartalas
Trybuna, albo las, niczego lepszego raczej tu nie wymyślisz, bo "park maszyn" masz już w środku. Chyba że jakiś parking, ale wtedy trzeba bawić się z autkami... ;/
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 14 cze 2016, 15:24
autor: Sartalas
Został dithering + obiekty takie jak autka i namioty, coś jeszcze i czy coś poprawić?

Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 14 cze 2016, 15:49
autor: Marcinho
Jak dla mnie rewelacja.
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 14 cze 2016, 18:17
autor: Gzehoo
Stare Mugello nieco lepsze wg mnie
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 14 cze 2016, 20:57
autor: Sartalas
W jakim sensie było lepsze? (Chce wiedzieć co poprawić, lub jak inaczej spojrzeć na tor)
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 14 cze 2016, 22:06
autor: Gzehoo
Ciężko powiedzieć, może jak wydasz tor i porównam to wtedy zmienię zdanie.
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 15 cze 2016, 20:38
autor: Lorenzo
Nie wiem co w starej wersji ma być lepszego. I pod względem wykonania, i już widać że pod względem grywalności nowa wersja to jest zupełnie inny poziom.
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 17 cze 2016, 15:15
autor: Wojtek
Zaskoczył mnie pov tej trasy, ale nie jest zły ogolnie nie ma sie do czego przyczepić z wyjątkiem rogu lewego dolnego ja bym sie tam jeszcze pobawił.
Sartalas pamietam ze kiedys robiles marine bay. fajnie jak bys to skonczyl
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 17 cze 2016, 17:33
autor: Wojtek
jeszcze cos ode mnie
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 18 cze 2016, 12:52
autor: Marcinho
To jest rwl?
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 18 cze 2016, 13:13
autor: Lorenzo
Dithering asfaltu sprawia bardzo średnie wrażenie, wygląda na niedbały, jakby był robiony bez namysłu jakimś domyślnym brzydkim pędzlem w gimpie.
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 18 cze 2016, 19:13
autor: Sartalas
Fajny pomysł z tym boiskiem, no i ładnie ono wyszło, problem jest trochę z jego ustawieniem względem ulicy z której będzie się skręcać, czy też będzie się do niej skręcało, trochę za mało miejsca tam zostawiłeś.

Nie wiem też, czy zmieścisz się tam z bandami (prawa ściana). Po za tym i tym co napisał Lorenzo na razie nie ma nic innego do poprawy/przemyślenia. Proponuje robić dithering dopiero w momencie, gdy posiadasz już cały layout, wtedy będziesz dobrze wiedział jak go trzeba zrobić, żeby tor się dobrze komponował.

Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 18 cze 2016, 19:19
autor: Wojtek
To co jest teraz to tylko warstwa którą robię jeszcze przed położeniem linii. Pozostało na asfalcie jeszcze dużo plamek po wymazywaniu jej.
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 25 cze 2016, 18:44
autor: Sartalas
Dithering prawie ukończony, brakuje go tylko wewnątrz toru i i na około, aż do barier. Macie jakiś pomysł? W sensie czy zrobić twardo jak otoczenie, czy może delikatnie naruszyć trawę? No i co tam wpakować jeszcze do paddocku? Na pewno ludzi i... nie wiem autka? namioty?
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 25 cze 2016, 19:06
autor: Wojtek
Jakiś namiocik daj albo jakąś scenę.
Możesz jeszcze dać trochę większy zoom, żeby zasłonić beton z rogu prawym górnym i na dolnej krawędzi.
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 12 sie 2016, 22:47
autor: Sartalas
Jakieś pomysły na uzyskanie niebieskiego koloru, podobnego do tego ze zdjęcia? (dolna część)

Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 12 sie 2016, 22:51
autor: Marcinho
Zrób paletę

Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 12 sie 2016, 22:56
autor: Lorenzo
Paczka PGR do testów ma paletę na Hockenheim, która zmienia nawierzchnię ice na coś w podobnym kolorze, może ci wystarczy.
Nie mów, że robisz Kyalami?
Re: WIP (Work In Progress) - Tory
: 12 sie 2016, 23:16
autor: Sartalas
No robię.

- #Kyalami.PNG (6.7 KiB) Przejrzano 37464 razy