1. USTAWIENIA
1.1. Kwalifikacje:
Dystans: 3 okrążenia
Zużycie opon: 10%
Zużycie paliwa: 10%
Masa paliwa: 30kg
Zniszczenia: 20%
Przeciwnicy AI: 0
1.2. Wyścig
Dystans: 3km
Zużycie opon: 10%
Zużycie paliwa: 10%
Masa paliwa: 30kg
Zniszczenia: 20%
Przeciwnicy AI: 1
Kolejność startowa: punkty
1.3. Punktacja obejmuje pierwszych 10 zawodników na mecie następującym systemem: 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.
2. LOGIN SYSTEM
W DTC wykorzystywany jest Login System.
2.1. Każdy kierowca ma tylko JEDNĄ szansę na wykonanie swojego podejścia w Login Systemie.
2.2. Limit czasowy dla każdego wyścigu to czas przejazdu + 2 minuty.
2.3. Za każde 10 sekund spóźnienia zawodnik otrzyma karę +1s dodaną do czasu wyścigu.
3. KWALIFIKACJE
3.1. Kwalifikacje należy przejechać na torze pobranym z Login Systemu. Przejazd na innym torze (tj. treningowym bądź innym, zmodyfikowanym) będzie karany.
3.2. Kwalifikacje należy przejechać zgodnie z ustawieniami podanymi w punktach 1.1. Używanie innych ustawień będzie karane.
3.3. Poprzez Login System należy wysłać swoją paczkę zawierającą powtórkę (.gam), zrzut ekranu (.bmp) oraz tor (.trk) na którym kierowca wykonał swój przejazd.
3.4. Wynik kwalifikacji decyduje o kolejności na starcie wyścigu.
4. WYŚCIG
4.1. Wyścig należy przejechać na torze pobranym z Login Systemu. Przejazd na innym torze (tj. treningowym bądź innym, zmodyfikowanym) będzie karany.
4.2. Wyścig należy przejechać zgodnie z ustawieniami podanymi w punktach 1.2. Używanie innych ustawień będzie karane.
4.3. Poprzez Login System należy wysłać swoją paczkę zawierającą powtórkę (.gam), zrzut ekranu (.bmp) oraz tor (.trk) na którym kierowca wykonał swój przejazd.
5. KARY
5.1. Złe zużycie opon, paliwa, lub zniszczenia to kara 10 sekund.
5.2. Zbyt mała masa paliwa oznacza karę 5 sekund.
5.3. Jazda na torze treningowym skutkuje wykluczeniem z wyścigu.
5.4. Modyfikowanie plików gry to dyskwalifikacja z całych mistrzostw.
5.5. Jazda bez bota - DSQ.
5.6. Wydarzenia nie wymienione w regulaminie, które mogą mieć wpływ na wynik wyścigu będą karane czasowo zależnie od szkodliwości.
PODSUMOWANIE
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian przepisów w wyjątkowej sytuacji.
=========================================== ENGLISH ===========================================
=========================================== ENGLISH ===========================================
=========================================== ENGLISH ===========================================
REGULATIONS Dirt Track Championship
1. SETTINGS
1.1. QUAL:
Distance: 3 laps
Tyre wear: 10%
Fuel wear: 10%
Fuel mass: 30kg
Damage: 20%
AIs: 0
1.2. RACE
Distance: 3km
Tyre wear: 10%
Fuel wear: 10%
Fuel mass: 30kg
Damage: 20%
AIs: 1
Starting order: points
1.3. First 10 drivers will get points: 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.
2. LOGIN SYSTEM
DTC uses Login System.
2.1. Every driver have only ONE chance to drive.
2.2. Time limit - racing time + 2 minutes.
2.3. For every 10 seconds late race director will give 10 seconds penalty.
3. QUAL
3.1. Driver have to drive on the track downloaded from LS. Racing on other track will be penalized.
3.2. Driver must drive with settings from point 1.1.
3.3. Files must be sent via login system. Uploaded archive must contain track, save and screenshot.
3.4. Qual results will decide about starting order on race.
4. RACE
4.1. Driver have to drive on the track downloaded from LS. Racing on other track will be penalized.
4.2. Driver must drive with settings from point 1.2.
4.3. Files must be sent via login system. Uploaded archive must contain track, save and screenshot.
5. KARY
5.1. Bad wears ot damage - 10 seconds.
5.2. Too small fuel mass - 5 seconds.
5.3. Driving on nonlogin track - DSQ.
5.4. Modifying game - DSQ.
5.5. Driving without AI - DSQ.
5.6. Other infringements not included in rules but having impact on results will be penalized depending on their gravity.
SUMMARY
Organiser reserve to itself a possibility to change the rules inside season
Skopiowane od GzehooStatystyki: autor: Marcinho — 06 sty 2017, 15:52
]]>